Головна » Файли |
Всього матеріалів в каталозі: 18 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 » |
09.02.2016 року наш педагогічний колектив Пологівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 долучився до Всеукраїнської акції «Хвиля безпечного Інтернету – 2016» . Метою проведення заходу є зменшення негативного впливу небажаної інформаційної продукції, шляхом покращення обізнаності дітей та учнівської молоді з питань безпечного Інтернету. Кожен учитель успішно пройшов он-лайн курс цифрової грамотності Google, що підтверджено сертифікатами . Курс включає в себе базові знання щодо роботи з інформацією, спілкування, цифрового споживання в Інтернеті. http://school4pology1.ucoz.ru/ |
Тема : Вектори. Варіант 1.
|
Давня мудрість говорить: Хто стоїть на місці, той відстає.}Вже недостатньо бути на уроці та поза ним актором, режисером, диригентом, дипломатом, психологом, новатором і компетентним фахівцем.}Модель сучасного вчителя передбачає готовність до застосування нових освітніх ідей, здатність постійно навчатися, бути у постійному творчому пошуку. Ці якості не видаються додатком до диплома про педагогічну освіту, а формуються у щоденній учительській праці. |
Пропоную завдання для моніторингу знань учнів 11 класу для програми стандарт з математики. Завдання у вигляді тестів. У прикріпленому файлі є відповіді.Приклади завдань
А) 20; Б) 40; В) 80; Г) 25; Д) 455.
А) 48π см2; Б) 96π см2 ; В) 128π см2; Г) 224π см2; Д) 384π см2. 3. (1б) Розв’яжіть нерівність 0,3х-36>0. А) (-∞; 120); Б) (12; +∞); В) (-120; +∞); Г) (120; +∞); Д) (-∞; 12).
|
Дана тема водночас і складна і цікава. Кожному вчителю потрібно підходити до вивчення математики креативненько. В самостійній роботі хочу побачить як діти уважно слухали мене під час пояснеь, хочу розвивати їх уважність ( бо накреслити 7 крафіків без помилок нелегко!) |
Для оцінювання знань учнів з геометрії я використовую залікову роботу з наступним захистом роботи. Всі завдання мають оцінку в балвх, учням дозволяється виконувати завдання не по черзі зі збереженням нумерації. Завдання: обчислити площі многокутників, та вказати формули . Перелік завдань залікової роботи прикріплено файлом. |
вчитель інформатики Сіроноженко Ірина Миколаївна Клас 9-Б Всього учнів у класі: 29 учнів, писали 25 учнів чел. (4 учня на лікарняному). І варіант – 12 учнів, ІІ варіант – 13 учнів. Результати написання роботи:
Якість навчання – 60%, Успішність навчання – 100%.
Заступнику директора з навчально-виховної роботи |
Переглядів: 262 |
Завантажень: 3 |
|
Дата: 04.16.2015
| Коментарі (0)
|
Запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель — новатор» від компанії «Майкрософт Україна». Інформаційний партнер конкурсу — Цифрове видавництво МЦФЕР. До 15 лютого реєструйтеся та надсилайте конкурсні роботи на розгляд журі. На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН проводить щорічний конкурс «Вчитель — новатор». Його мета — опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання. Я розмістила свої матеріали сайті Проект з геометрії 10 клас, тема "Взаємне розташування прямих та площин у просторі. Паралельність" https://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/f475047c-cce7-43dc-9217-7ce62513dee8 розміщено 16.02.2015 Золотий рівень Проект математична гра "Показуха" для 5-8 класів. Дуже цікава гра! http://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/e8c7c323-ab4e-4dec-b877-c3ea33133c35 розміщено 15.02.2015 бронзовий рівень |
Для остаточного повторення / закріплення теоретичного матеріалу учням пропонується повторити основні поняття, означення, формули за курс математики 6 класу. Так вчитель може з'ясувати якість засвоєного теоретичного матеріалу та "слабкі місця" знань учнів. На повторення та підготовку до річного заліку дається місяць до закінчення навчального року. Але розумно ознайомити зі списком питань на початку вивчення матеріалу у 6 класі - у вересні. Постійна увага поданим питанням збільшує % якості теоретичних знань на 10-15%, а це, насамперед, дає впевненість учню у правильності пояснень своїм розв'язуванням задач. |
Особливість програми «Обдарованість» ціннісної підтримки розвитку здібностей і обдарованості учнів школи в порівнянні з іншими завданнями школи полягає в кількох принципових відмінностях: - У програмі не робляться особливі акценти на вдосконалення навчальної діяльності учнів, натомість пропонується більшою мірою зосередитись на створенні розвивального середовища , яке сприяло б мобілізації суб’єктної активності особистості, спрямованої на розвиток здібностей у різних видах діяльності; - на етапі розвитку здібностей як розвивальні розглядаються переважно ситуаційні чинники (соціальні, діяльні сні та вікові чинники у їх взаємопроникненні та взаємодії); - на етапі розвитку обдарованості (як вищого рівня розвитку здібностей) розвивальні впливи здійснюються через ціннісну регуляцію розвитку і саморозвитку особистості; - для підтримки розвитку здібностей та обдарованості застосовується рефлексивна актуалізація ціннісного досвіду учнів, підтримка референтних осіб, створення ситуацій успіху та взаємного оцінювання досягнень всіх, без винятків.
Заступнику директора з навчально-виховної роботи |
Переглядів: 218 |
Завантажень: 6 |
|
Дата: 01.09.2015
| Коментарі (1)
|