Головна » Файли » Мої дидактичні розробки |
У категорії матеріалів: 5 Показано матеріалів: 1-5 |
Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам
Тема : Вектори. Варіант 1.
|
Пропоную завдання для моніторингу знань учнів 11 класу для програми стандарт з математики. Завдання у вигляді тестів. У прикріпленому файлі є відповіді.Приклади завдань
А) 20; Б) 40; В) 80; Г) 25; Д) 455.
А) 48π см2; Б) 96π см2 ; В) 128π см2; Г) 224π см2; Д) 384π см2. 3. (1б) Розв’яжіть нерівність 0,3х-36>0. А) (-∞; 120); Б) (12; +∞); В) (-120; +∞); Г) (120; +∞); Д) (-∞; 12).
|
Дана тема водночас і складна і цікава. Кожному вчителю потрібно підходити до вивчення математики креативненько. В самостійній роботі хочу побачить як діти уважно слухали мене під час пояснеь, хочу розвивати їх уважність ( бо накреслити 7 крафіків без помилок нелегко!) |
Для оцінювання знань учнів з геометрії я використовую залікову роботу з наступним захистом роботи. Всі завдання мають оцінку в балвх, учням дозволяється виконувати завдання не по черзі зі збереженням нумерації. Завдання: обчислити площі многокутників, та вказати формули . Перелік завдань залікової роботи прикріплено файлом. |
Для остаточного повторення / закріплення теоретичного матеріалу учням пропонується повторити основні поняття, означення, формули за курс математики 6 класу. Так вчитель може з'ясувати якість засвоєного теоретичного матеріалу та "слабкі місця" знань учнів. На повторення та підготовку до річного заліку дається місяць до закінчення навчального року. Але розумно ознайомити зі списком питань на початку вивчення матеріалу у 6 класі - у вересні. Постійна увага поданим питанням збільшує % якості теоретичних знань на 10-15%, а це, насамперед, дає впевненість учню у правильності пояснень своїм розв'язуванням задач. |