Головна » Файли » Мої дидактичні розробки

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Тема : Вектори.

Варіант 1.

  1. Знайдіть координати вектора , якщо А (1;2), В (-2;3).
  2. Дано точку С (1;2) і вектор  (-2;3). Знайдіть координати точки К такої, що...  = .
  3. Дано точки А (-1;2), В (2;-3), С (1;-2). Знайдіть координати точки М такої, що ... = .
  4. Від точки А (1;2) відкладено вектор  (-2;4). Знайдіть координати кінця вектора.
  5. Дано точки А (-1;2), В (2;-3), С (1;-2), D (0 ;1).  Доведіть , що ...  = .
  6. Доведіть, що чотирикутник АВСD з вершинами в точках А (-1;2), В (2;-3), С (4;2), D (2 ;6) є паралелограмом. Знайдіть периметр АВСD.             На жаль не всі знаки вектора відображаються. Тому я прікрипила файл з повним текстом завдань 4 варіанти.
Мої дидактичні розробки | Переглядів: 330 | Завантажень: 10 | Додав: Iren | Дата: 01.24.2016 | Коментарі (0)

Пропоную завдання для моніторингу знань учнів 11 класу для програми стандарт з математики. Завдання у вигляді тестів.  У прикріпленому файлі є відповіді.

Приклади завдань

            

  1. (1б)   Знайдіть площу рівнобічної трапеції, основи якої дорівнюють 7 см і 13 см, а бічна сторона  ¾  5 см.

А) 20;            Б) 40;      В) 80;         Г) 25;      Д) 455.

  1. (1б)   Прямокутник із сторонами 6 см і 8 см обертається навколо меншої сторони. Знайдіть площу повної поверхні отриманого тіла обертання.

А) 48π см2;              Б) 96π см2 ;      В) 128π см2;         Г) 224π см2;      Д) 384π см2.

3. (1б)   Розв’яжіть нерівність 0,3х-36>0.

А) (-∞; 120);           Б) (12; +∞);      В) (-120; +∞);         Г) (120; +∞);      Д) (-∞; 12).

 

Мої дидактичні розробки | Переглядів: 352 | Завантажень: 9 | Додав: Iren | Дата: 12.25.2015 | Коментарі (0)

Дана тема водночас і складна і цікава. Кожному вчителю потрібно підходити до вивчення математики креативненько. В самостійній роботі хочу побачить як діти уважно слухали мене під час пояснеь, хочу розвивати їх уважність ( бо накреслити 7 крафіків без помилок нелегко!)

Мої дидактичні розробки | Переглядів: 173 | Завантажень: 5 | Додав: Iren | Дата: 11.06.2015 | Коментарі (0)

Для оцінювання знань учнів з геометрії я використовую залікову роботу з наступним захистом роботи. Всі завдання мають оцінку в балвх, учням дозволяється виконувати завдання не по черзі зі збереженням нумерації.

Завдання: обчислити площі  многокутників,  та вказати формули .

Перелік завдань залікової роботи прикріплено файлом.

Мої дидактичні розробки | Переглядів: 216 | Завантажень: 4 | Додав: Iren | Дата: 05.04.2015 | Коментарі (0)

Для остаточного повторення / закріплення теоретичного матеріалу учням пропонується повторити основні поняття, означення, формули за курс математики 6 класу. Так вчитель може з'ясувати якість засвоєного теоретичного матеріалу та "слабкі місця" знань учнів. На повторення та підготовку до річного заліку дається місяць до закінчення навчального року. Але розумно ознайомити зі списком питань на початку вивчення матеріалу у 6 класі - у вересні. Постійна увага поданим питанням збільшує % якості теоретичних знань на 10-15%, а це, насамперед, дає впевненість учню у правильності пояснень  своїм розв'язуванням задач.

Мої дидактичні розробки | Переглядів: 472 | Завантажень: 5 | Додав: Iren | Дата: 01.11.2015 | Коментарі (1)