Головна » Файли » Мої файли

У категорії матеріалів: 6
Показано матеріалів: 1-6

Сортувати за: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

09.02.2016 року наш педагогічний колектив Пологівської ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 долучився до Всеукраїнської акції «Хвиля безпечного Інтернету – 2016» .

Метою проведення заходу є зменшення негативного впливу небажаної інформаційної продукції, шляхом покращення обізнаності дітей та учнівської молоді з питань безпечного Інтернету.

Кожен учитель успішно пройшов он-лайн курс цифрової грамотності Google, що підтверджено сертифікатами . Курс включає в себе базові знання щодо роботи з інформацією, спілкування, цифрового споживання в Інтернеті.

http://school4pology1.ucoz.ru/ 

Мої файли | Переглядів: 191 | Завантажень: 3 | Додав: Iren | Дата: 02.12.2016 | Коментарі (0)

Запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі «Вчитель — новатор» від компанії «Майкрософт Україна».

Інформаційний партнер конкурсу — Цифрове видавництво МЦФЕР.

До 15 лютого реєструйтеся та надсилайте конкурсні роботи на розгляд журі.

На виконання програми «Партнерство в навчанні» компанія «Майкрософт Україна» за сприяння Міністерства освіти і науки України, Інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН проводить щорічний конкурс «Вчитель — новатор».

Його мета — опанування освітянами сучасних педагогічних та інформаційно-комунікаційних технологій, підтримка роботи педагогів у розробці та впровадженні мультимедійних програмних засобів навчання.

    Я розмістила свої матеріали сайті

 

Проект з геометрії 10 клас, тема "Взаємне розташування прямих та площин у просторі. Паралельність"

https://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/f475047c-cce7-43dc-9217-7ce62513dee8    розміщено 16.02.2015  Золотий рівень

Проект математична гра "Показуха" для 5-8 класів. Дуже цікава гра!

http://www.educatornetwork.com/Resources/LearningActivities/Details/e8c7c323-ab4e-4dec-b877-c3ea33133c35  розміщено 15.02.2015 бронзовий рівень

Мої файли | Переглядів: 198 | Завантажень: 5 | Додав: Iren | Дата: 02.24.2015 | Коментарі (0)

Учителю, будь  сонцем, яке випромінює  людське  тепло, будь  ґрунтом, збагаченим  ферментами  людських  почуттів, і  сій  знання  не  тільки  в  пам’яті  та  свідомості  своїх  учнів, а  й  у  душах  і  серцях.

                                                       Ш. Амонашвілі

Урок - організаційна форма навчання в межах класно-урочної системи, що характеризується відносною завершеністю обмеженого в часі педагогічного процесу, який проводить учитель за певним розкладом із групою учнів постійного складу, однакового віку і рівня підготовки;  найбільш економічно вигідна форма порівняно з індивідуальним навчанням, що дає змогу ефективно використовувати стимулюючий вплив учнівського колективу на навчальну діяльність кожного учня, передбачає зв'язок навчальної і позанавчальної роботи.

Мої файли | Переглядів: 217 | Завантажень: 3 | Додав: Iren | Дата: 01.03.2015 | Коментарі (0)

Пам’ятайте!

Не достатньо знати,

необхідно також

застосовувати.         

           Анатоль Франс

Мої файли | Переглядів: 519 | Завантажень: 13 | Додав: Iren | Дата: 01.03.2015 | Коментарі (0)

Для використання на уроці геометрія 10 класу

Мої файли | Переглядів: 263 | Завантажень: 10 | Додав: Iren | Дата: 01.03.2015 | Коментарі (0)

10 кроків, щоб стати кращими батьками

Як можна допомогти дитині добре поводитись?

Більшість батьків замислюються, чи правильно вони себе поводять з дитиною. Звичайно, немає ідеальних батьків. Усі вони мають труднощі й іноді не впевнені, чи добре виховують своїх дітей. Однією з проблем, що найбільше непокоїть батьків, є питання поведінки: що треба зробити аби діти поводилися добре? Скористайтеся нашими порадами.

Подавайте дітям приклад хорошої поведінки

Діти вчаться, наслідуючи поведінку дорослих. Ваша поведінка - приклад для наслідування.

Змінюйте оточення, а не дитину

Краще тримати цінні, крихкі та небезпечні предмети у недоступних для дітей місцях, аніж потім карати дітей за їхню природну цікавість.

Висловлюйте свої бажання позитивно

Кажіть дітям, чого Ви від них очікуєте, замість того, чого НЕ бажаєте.

Висувайте реальні вимоги

Запитуйте себе, чи відповідають Ваші вимоги віку дитини, ситуації, в якій вона опинилася. Ви маєте бути більш терпимими до маленьких та хворих дітей.

Не надавайте надто великого значення заохоченням і покаранням

В міру дорослішання дитини покарання і заохочення стають все менш результативними. Пояснюйте причину, яка впливає на Ваше рішення. Прагніть до компромісу у спілкуванні зі старшими дітьми, а з меншими - використовуйте тактику переключення уваги.

Обирайте виховання без побиття та крику

На початку це може здаватися результативним, однак незабаром виявиться: щоразу Ви змушені бити все з більшою силою, щоб досягти бажаного результату. Крик або постійні докори є також шкідливими та можуть призвести до тривалих проблем емоційного характеру.

Покарання не допомагають дитині виробити навички самоконтролю і поваги до інших.

Факти, що можуть Вас здивувати...

Діти часто не розуміють, чому їх покарано

Дослідження доводять, що вимоги дорослих часто видаються дітям незрозумілими. Пам'ятайте, коли дитина дістала ляпас, вона стає надто сердитою, знервованою та збудженою, тому не може зрозуміти, за що і чому її покарано.

Допомагайте дітям вести себе краще, даючи їм вибір Не сперечайтеся з дітьми про справи, які не мають великого значення. Дозволяйте їм зробити вибір: нехай вони самі вирішують, у що одягатися чи що їсти.

Це попередить прояви образи та непокори з боку дитини. Вона не дорікатиме, що Ви її постійно контролюєте.

Діти мають право на позитивне ставлення до себе

Мої файли | Переглядів: 182 | Завантажень: 3 | Додав: Iren | Дата: 01.02.2015 | Коментарі (0)