Головна » Статті » Мої статті |
Тема уроку: Властивості степеня з цілим показником. № уроку: 51, §3, п.18 Дата: 20.11.2014 Клас: 8-А Кількість учнів – 25. Присутні - 22 .
Мета: повторити та закріпити засвоєння учнями змісту означення степеня з цілим від'ємним показником (для цілої та дробової основи степеня); продовжувати формувати вміння відтворювати означення степеня та застосовувати його для перетворення степеня з цілим від'ємним показником у дріб, та навпаки, повторити поняття «стандартний вигляд числа», «порядок числа»; продовжувати формувати вміння застосовувати вивчені поняття для означення числа у стандартному вигляді та запису даного числа у стандартному вигляді й визначення його порядку, сформувати вміння розв'язувати вправи на обчислення значень числових виразів із застосуванням вивченого означення степеня з цілим показником;продовжити роботу по самонавчанню, самоконтролю, взаємоконтролю, приділити належну увагу міжпредметному зв'язку: обчислення у фізиці, хіміі.
Тип уроку: закріплення та формування умінь та навичок. Наочність та обладнання: опорний конспект «Степінь з цілим від'ємним показником» та «стандартний вигляд числа». Хід уроку I. Організаційний етап Слайд № 1 II. Перевірка домашнього завдання Вчитель пропонує учням обмінятися зошитами для перевірки виконання учнями Д/З для аналізу виконання роботи . 2.1 Знайди помилку. Слайд № 3 Перевірка домашнього завдання.
Творче завдання. Прочитайте задачу з використанням стандартних чисел. ІІІ. Актуалізація опорних знань та практичних навичок. Повторити теоретичний матеріал попередніх уроків. Слайд № 2 Опорний конспект, навести приклади на всі правила та властивості степенів та стандартного вигляду числа. Опорний конспект Додаток 1. Для повторення формул степеня числа Перевірка знань теоретичного матеріалу. Завдання для всіх. родовжить речення. Слайд № 4
Додаток 4 «Фізичні сталі» Слайд № 5 Знайти найменший та найбільший порядок наведених даних у таблиці. Перевірка уважності. Де не записано стандартного вигляду стала?. Всі записані. 3.2 Контроль и самоперевірка знань Слайд № 6 та відповіді По закінченню учні міняються зошитами і перевіряють за ключем правильність відповідей. Виставляють бали. (взаємоперевірка) 3.3 Виконання усних вправ Слайд № 7
а) 2,49 ∙ 107; б) 3,93 ∙ 10-5. Яке число більше?
Повторення степеня числа з від’ємним показником. Слайд № 8 Виконання вправ за підручником. №18.11 (1,2,3) Які способи розкладання на множники ви знаєте? а-2 - 4= (а-1- 2) (а-1 + 2); а-4 в -6 - 1= (а-2 в -3- 1) (а-2 в -3 + 1); 25 х-8 у -12 - z-2 = (5 х-4 у -6 - z-1)( 5 х-4 у -6 - z-1). № 18.19 (2); ( m-2 - n-2)/ ( m-1 - n-1)= (n+ m )/m n
3.7. Додаткові завдання: 1. Виконайте дії: а) 4-1 – 5∙ 2-3; б) 2-10 ∙ 26; b) (х – 4)-2; г) m-5 ∙m4:m-5. 2. Спростіть вираз: a) 1 x6у -10 ∙ 0,7x-4у2; 3. Обчисліть: завдання на розсуд вчителя. 4. Подайте: а) 1,9 ∙ 1015 г у тоннах; б) 2,8 ∙ 10-1 т у кілограмах; (І варіант) в) 5,2 ∙10-3 м у сантиметрах; г) 6,12 ∙ 102 м у дециметрах. (ІІ варіант) VII. Підведення підсумків. VIII. Домашнє завдання Слайд № 11
№ 18.12, № 18.26 , № 16.4
| |
Переглядів: 621 | |
Всього коментарів: 0 | |