Головна » Статті » Мої статті

Про підсумки методичної роботи у 2015-2016 навчальному році

Н А К А З

 

Від  01 .06.2016                                                                   № _114_

Про підсумки методичної роботи

у 2015-2016 навчальному році

 

          З метою виконання Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», реалізації основних положень розпорядчих документів та комплексних програм розвитку освіти Міністерства освіти та науки, керуючись Положенням про районний методичний кабінет, враховуючи результати навчально-виховного процесу за 2015-2016  навчальний рік, з метою науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти, оновлення змісту та структури методичної роботи в просторі освітніх округів, спрямованого на розвиток професіоналізму педагогічних працівників, стимулювання їх творчої  ініціативи та вдосконалення педагогічної майстерності, на підвищення ефективності організації навчально-виховного процесу, завдань педагогічного колективу на 2015-2016 навчальний рік, та на підставі наказу по Пологівській ЗОШ І-ІІІ ступенів №4 «Про організацію  методичної роботи з педагогічними кадрами у 2015-2016 н. р.» № 167 від 05.09.2015 р. та наказу відділу  освіти  Пологівської  районної державної адміністрації Запорізької області №  227 від 05.09.2015 «Про організацію методичної роботи з  педагогічними  кадрами  району у  2015-2016 навчальному  році» була організована методична робота з педагогами закладу.

          Розпочати роботу над реалізацією методичної теми школи «Компетентнісний підхід до навчання і виховання як засіб творчого зростання якісно нової особистості  в умовах блочно-заліково-семестрової системи роботи школи».

Методична робота була спрямувана у 2015-2016 навчальному році на вирішення таких завдань:

  • вивчення потреб педагогів у методичній допомозі на підставі діагностики і педагогічного спостереження;
  • забезпечення стимулювання професійного розвитку і саморозвитку педагогів засобами контролю і самоконтролю;
  • поширення впровадження ІКТ в навчально-виховну діяльність та запровадження елементів Хмарної технології на платформі Google;
  • підготовка вчителів середньої і старшої школи до впровадження Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти;
  • поглиблення змісту загальноосвітньої підготовки учнів з окремих предметів навчального плану шляхом організації допрофільної та профільної підготовки учнів, організації роботи факультативів, гуртків,  курсів за вибором;
  • забезпечення психолого-педагогічного та науково-методичного супроводу функціонування профільного навчання;
  • підвищення теоретичної, науково-методичної та професійної підготовки педагогічних працівників шляхом організації роботи школи професійної адаптації молодого учителя, ШМО учителів-предметників, творчих груп, проведення методичних тижнів, декад;
  • забезпечення роботи науково-практичних семінарів з актуальних питань навчання і виховання школярів.
  • Протягом року заклад дотримувався структури методичної роботи з педагогічними працівниками у Пологівській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 4 на 2015-2016 навчальний рік (Наказ №від 05.09.2015, додаток 1).

    Загальношкільні методичні заходи проводились згідно циклограмі та Робочому плану школи (Розділ ІІІ. Підвищення професійної майстерності педагогів на 2015-2016 н.р.), спрямованих на удосконалення навчально-виховного процесу школи, ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами.

    З метою зростання фахової майстерності вчителів, підвищення професійного рівня молодих спеціалістів працювала «Школа молодого вчителя» розділ 3.6 та було надано протягом року консультації з науково-методичної роботи та питань організації навчально-виховного процесу, були призначені наставники Призначити до учителів наставниками:

  • Сур Л.А. учителя історії вищої категорії до вчителя історії Солохи П.П.
  • Черненко А.М., учителя початкових класів вищої категорії до вчителів початкових класів Дейдей Ю.К., Шепель А.В.
  • Жадан Н.І., трудового навчання першої категорії до вчителів фізичної культури Колеснік К.О., Шевченко В.І., Шепель А.П.,
  • творчого вирішення педагогічних завдань і проблем школи розділи (3.7 Науково-методична робота з педагогічними кадрами  та 3.8 Організація   роботи   з обдарованими учнями), скоординованості дій вчителів-предметників організувати роботу ШМО, творчих груп вчителів-предметників.

    З метою цілеспрямованої роботи методичних об’єднань, творчих груп учителів-предметників та для забезпечення колективного керівництва методичною роботою в школі була створено методичну раду і затверджено її у складі з керівників ШМО наказом по школі та відповідно до розділу 3.5 Засідання науково-методичної ради було проведено 5 засідання (вересень, листопад 2015р., січень, березень, травень 2016р.)

    Заступником  директора з навчально-виховної роботи Сіроноженко І.М. було узгоджено з методичним кабінетом та організовано проходження вчителями курсів підвищення кваліфікації у 2016 році, а саме вчителю іноземної мови Жогло Л.В. (квітень 2016), забезпечити методичну допомогу при виконанні курсових робіт через індивідуальні консультації. За станом здоровя не пройшла курсову підготовку Де-гранлі З.О., вчитель хімії.

    Активну участь педагоги школи брали у загальношкільних та загальнорайонних методичних заходах. Згідно розділу 3.2  «План роботи проблемного семінару» було проведено 3 заняття (жовтень, грудень 2015 та квітень 2016) на тему : «Сучасні технології, методи і форми організації навчально-виховного процесу для  творчого зростання якісно нової особистості  в умовах блочно-заліково-семестрової системи роботи школи».

             Відповідно до розділу 3.4  Атестація педкадрів та наказу по школі «Про підсумки атестації педагогічних працівників» №64 від 14.04.2016 Під час проведення атестаційного періоду у навчальному закладі було: здійснено коригування плану атестації на рік; створено атестаційну комісію школи;

    узгоджено її склад з ПК; видано наказ по школі; ознайомлено педагогічний колектив, батьківський шкільний комітет зі списком працівників, що атестуються;

    перевірено терміни проходження курсів підвищення кваліфікації педпрацівниками, що атестуються; закріплено вчителів, що атестуються, за членами атестаційної комісії, профкому; -  складено  в затверджено графік проведення відкритих уроків та позакласних заходів вчителями, які атестуються;

    організовано проведення та затверджено графік творчих звітів вчителів, які атестуються; визначено рівень кваліфікації, професійної культури, діяльності вчителів, які проходили атестацію серед педколективу, учнів, батьків учнів за допомогою анкетування.

    Всього в 2015-2016 н. році в Пологівській ЗОШ І-ІІІ ступенів № 4 проходили планову атестацію 11 педагогічних працівників, 4 керівних кадрів.  Вчителів-спеціалістів, які працюють за фахом – 10, бібліотекар -1.

    Підтверджено: «спеціаліст першої  категорії» – 2 учителя;

                               «спеціаліст вищої  категорії» – 4 учителів.

               Підтвердження   –   звання „старший учитель” – 4 .

    «відповідає займаній посаді» - 1 бібліотекар, 4 –керівні кадри.

    Встановлено: «спеціаліст другої  категорії»-4 учитель;

    Проте 2 працівника школи атестовані «за умови» у зв’язку з відсутністю курсової підготовки за атестаційний період. Всі вчителі мають достатній та високий рівень володіння методикою викладання свого предмету та ІКТ. Кожен педагогічний працівник підготував творчий звіт з елементами проектної технології.

             Окремі фахівці брали участь у шкільному етапі Всеукраїнського конкурсу педагогічної майстерності «Учитель року – 2015». На жаль відповідно до вимог участі на районний етап не було представлено учасників.

             Проведено  цикл цільових семінарів:

  • Батьківські збори на 12;
  • Де знайти натхнення Розвиток творчих здібностей учителя;
  • Проведення сучасного уроку з використанням електронної презентації;
  • Урок в одному малюнку. Інфографика на уроці;
  •       Впроваджуються у навчально-виховному процесі форми «Google в навчанні», вчителі навчаються  створенню вікторин, анкет, опросників і тестів, форм. Заступником директора Сіроноженко І.М. постійно проводяться консультації з використання елементів «Хмарних технологій» (25-26.04.2016 у м.Запоріжжі при ЗОІППО відбувся семінар для директорів та заступників шкіл "Створення єдиного інформаційного простору закладу освіти засобами хмарних технологій")

    Протягом 2015-2016 навчального року проведені методичні тижні, місячники з метою презентації педагогічного досвіду вчителів школи, сприяння тісному співробітництву між різними категоріями педагогічних працівників:

  • жовтень – Тиждень наставника;
  • січень-лютий – Місячник педагогічної творчості вчителів, які атестуються; 
  • квітень – Тиждень майстерності молодого спеціаліста.
  • Результати роботи з обдарованою молоддю та участі у Всеукраїнських учнівських олімпіадах з базових дисциплін навчального плану, творчих конкурсах представлені у додатку 1.

    Протягом року була організована робота шкільного об’єднання класних керівників  з метою удосконалення єдиної виховної системи навчального закладу.

    Вчителі активно використовують поширення свого досвіду  через освітянські інтернет-портали, створення сайтів, блогів та аккаунтів у системі Google.

    Враховуючи результати навчально-виховного процесу за 2015-2016  навчальний рік, з метою науково-методичного забезпечення системи загальної середньої освіти, спрямованого на розвиток професіоналізму педагогічних працівників, стимулювання їх творчої  ініціативи та вдосконалення педагогічної майстерності

     

    НАКАЗУЮ:

     

    1. Заступникам директора Сіроноженко І.М., Коновцевій Є.В., Швець І.В.:

    1) проаналізувати на засіданні педагогічної ради вплив методичної роботи на результативність навчально-виховного процесу за підсумками державної підсумкової атестації, результатами участі школярів у предметних олімпіадах, МАН,  конкурсах навчального та виховного спрямування, зовнішнього незалежного оцінювання;

              2) продовжити забезпечувати системний підхід до організації методичної та науково-методичної роботи та спрямувати її на результативність, надання дієвої практичної допомоги педагогічним працівникам;                                                      

    3) спланувати методичну роботу на 2016-2017 навчальний рік та  комплекс  методичних та науково-методичних заходів, спрямованих на удосконалення навчально-виховного процесу, ефективності методичної роботи з педагогічними кадрами;                                                          

    4) забезпечити ефективну роботу шкільного методичного кабінету, Школи молодого вчителя, ШМО вчителів;

    5) створити цілісну систему роботи з обдарованими дітьми шляхом залучення їх до науково-дослідницької роботи, факультативних та гурткових занять з метою поглибленого вивчення навчальних предметів, участі у позаурочній діяльності,  підвищенням рівня якості знань школярів;

              6) продовжувати залучати педагогічних працівників школи до активної участі у районних  та обласних методичних заходах, фахових конкурсах;

              2. Керівникам ШМО:

              1) забезпечити поширення досвіду роботи педагогів навчального закладу через друковані фахові видання, освітні Інтернет-портали,  буклети тощо;

              2) на засіданнях ШМО якісно проаналізувати участь педагогів у методичній роботі цього року та спланувати роботу на наступний рік;

  • Контроль за виконанням даного наказу покласти на заступника директора Сіроноженко І.М
  •  
  •  
  • .Директор школи                                      Л.І.Жогло
  • Виконавець:              Сіроноженко І.М.
Категорія: Мої статті | Додав: Iren (06.13.2016)
Переглядів: 271 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
avatar