Iren | Дата: П`ятниця, 01.16.2015, 0:49 AM | Повідомлення # 1 |
Рядовий
Група: Адміністратори
Повідомлень: 1
Статус: Offline
| 1.1 З історії створення тестів. Всяка спроба визначити точний час виникнення тестів нагадує прагнення географів знайти точний початок великої річки, що витікає, безліччю струмочків, з великого болота. Приблизно так само йде справа і з тестами. Ще в середині III тисячоліття до н.е. в Стародавньому Вавілоні проводили випробування випускників у школах, де готувалися писарі. Завдяки великим, по тим часам, знань професійний переписувач був центральною фігурою месопотамської цивілізації; він умів вимірювати поля, ділити майно, співати, грати на музичних інструментах. У Давньому Єгипті мистецтву жерців навчали тільки тих, хто витримував систему певних випробувань. Спочатку кандидат проходив процедуру, яку можна було б назвати співбесідою. Потім перевіряли вміння працювати, слухати, мовчати. Проводили випробування вогнем, водою і загрозою смерті. Тим, хто не впевнений, що витримає всі тяготи тривалої освіти, пропонувалося подумати - з якої сторони остаточно закрити за собою двері до храму - з внутрішньої або зовнішньої. (Шюре Е. Великі посвячені. Пер. з фр. Калуга: Лотос, 1914.- 419 с.). Повідомляється (там же), що цю сувору систему випробувань та відбору успішно подолав у молоді роки Піфагор.Повернувшись після навчання в Грецію, він заснував свою школу, допуск в которуюоткрывал тільки після серії різноманітних випробувань, схожих на ті, які він витримав сам. Піфагор підкреслював важливу роль інтелектуальних здібностей, стверджуючи, що "не з кожного дерева можна виточити Меркурія". І тому значення надавав діагностиці, в першу чергу, саме цих здібностей, що робилося з допомогою складних математичних задач (Голіцин Н.Н. Історичні етюди Давньої Греції. Піфагор // Москвитянин. 1855. №19-20. Кн.1-2.) В 1884 р. у США вийшла перша книга з тестовими матеріалами, що містила завдання і відповіді до них з оцінкою за п'ятибальною шкалою. У цій книзі містилися завдання з математики, історії, граматики, навігації, давалися зразкові тексти для творів разом з методом кількісної оцінки творів. Це був перший в історії випадок використання найпростіших статистичних розрахунків у педагогічній роботі (Thorndike, E. L. Educational Measurements of Fifty Years Ago // J. of Educational Psychology. 1913, № 6. P. 551 - 552.). Потреба у створенні суспільно - державної системи контролю знань була усвідомлена в США в 1885 році. Початок загальнодержавної системи оцінки знань поклало створення там, у 1900 році, комітету з перевірки знань абітурієнтів коледжів у США. У сфері освіти це проявлялося в повсюдній прихильності до традиційних іспитів, в той час як у багатьох країнах уже давно той хто вчить не береться ставити підсумкові оцінки учням за своюж, по суті, роботу. Там це вважається порушенням професійної етики і тому громадська думка схиляється на користь незалежного тестового контролю знань.
|
|
| |